خرید اقساطی ملک در استانبول

Wiki Article

قیمت خانه در ترکیه به پول ایران

راه‌­های مختلف خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی
برای خرید خانه و آپارتمان در ترکیه، عموما ۲ راه در برابر خریدار وجود دارد، که هرکدام محاسن خاص خود را داراست. خریداران ملک در ترکیه می‌­توانند با مقدار کمتر سرمایه­‌ی خود هم اقدام به خرید خانه­‌هایی با وام بانکی و یا دریافت وام مسکن از بانک­ها کنند.

همچنین خریداران می­توانند به صورت قسطی از شرکت­های بزرگ ساخت و سازی که خانه­‌های خود را با شرایط قسطی نیز می­فروشند، اقدام به خرید خانه نمایند. شرایط فروش هرکدام از شرکت­ها با دیگری متفاوت بوده و مفاد آن بستگی به خود کمپانی دارد. در ادامه جزئیات خرید از هرکدام از این راه­ها را توضیح می­دهیم.

برای دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک، باید فرآیند انتقال سند انجام شود.

این کشور مردم مهربان و توریست‌پذیر دارد که آغوش خود را به تمامی مردم جهان باز می‌کنند. زبان مردم ترکیه، ترکی استانبولی است اما برخی از آن‌ها به زبان آذری، انگلیسی و حتی فارسی مسلط هستند. خط نوشتاری آن‌ها در گذشته به حروف عربی نوشته می‌شد اما در زمان آتاتورک به خط لاتین تغییر کرد و امروزه خط این کشور از حروف لاتین تشکیل شده است.

یکی از مزیت‌های خاصی که به دنبال اخذ شهروندی ترکیه در انتظار تمام مهاجران است دریافت ویزای شنگن است. جالب است بدانید با اقامت در ترکیه، امکان رد شدن درخواست شنگن شما و یا ویزای کانادا و امریکا خیلی کمتر از راه‌های دیگر خواهد بود چرا که روابط بین المللی ترکیه با این کشورها حسنه است ضمن این‌که کشور ترکیه خود در مسیر پیوستن به اتحادیه اروپا می‌باشد.

آیا امکان دریافت اقامت با خرید اقساطی ملک در ترکیه وجود دارد؟

بازار املاک و مستغلات در شهرهای بزرگ ترکیه رونق بیشتری دارد. بنابراین بهتر است برای خرید اقساطی آپارتمان و خانه در ترکیه، شهرهایی مانند استانبول، آنکارا، آنتالیا و ازمیر را انتخاب کنید.

دریافت پیشنهادات بسیار عالی از سازندگان به دلیل نیاز آنها به نقدینگی

اگر هدف شما از خرید اقساطی خانه و آپارتمان در ترکیه، دریافت اقامت دائم است، باید خانه را از یک خرید خانه اقساطی در ترکیه تبعه حقیقی یا حقوقی ترک خریداری کنید.

برای خرید ملک توسط خارجیان، محدودیت هایی وجود دارد، به عنوان مثال هر خارجی تا سقف ۳۰ هکتار می تواند زمین بخرد. و یا نزدیک مناطق نظامی اجازه خرید ندارند. 

✅ آیا امکان سکونت در خانه خریداری شده به صورت اقساطی وجود دارد؟ بله. پس از عقد قرارداد خرید خانه و پرداخت پیش پرداخت و تعیین مقدار و تعداد قسط ها می‌توانید یک زمان را برای تخلیه خانه توسط مالک تعیین کرده و در خانه ساکن شوید.

ضمناً خیلی نگران هزینه سفر به ترکیه نباشید چون نسبت به خیلی از کشورهای دیگر در اطراف ما پایین‌تر است. با این حال می‌توانید برای اطلاع بیشتر از جزئیات آن به لینک داده شده مراجعه کنید.

استانبول، ازمیر، آنکارا و آنتالیا و سپس سایر شهرهای ترکیه بوده است.

همچنین می توانید سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ این مقاله نیز مطرح کنید تا توسط مشاورین ارشد موسسه به آنها پاسخ داده شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای خرید اقساطی خانه و آپارتمان در ترکیه می‌توانید وام بانکی دریافت کنید. اما دریافت وام شرایط خاصی داشته و در نتیجه باید در مورد میزان وام بانکی، نحوه دریافت آن و شیوه پرداخت با بانک مذاکره کنید.

منبع : https://evim.vip/

Report this wiki page